Twój koszyk jest pusty ZalogujZarejestruj

Regulamin

Regulamin stanowi podstawę prawną określającą zasady korzystania z www.artwed.pl, serwisu należącego do firmy ArtWed Ewa Jaworska-Machaj z siedzibą Lubatowa 124a.

[WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU]

  1. Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  2. Użytkownik musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać ze Sklepu pod opieką prawnego opiekuna.
  3. Użytkownik odpowiedzialny jest za prawidłowość danych, podanych przy rejestracji, utrzymanie w tajemnicy hasła niezbędnego do zalogowania się w Sklepie oraz za wszelakie działania powstałe poprzez jego konto.
  4. Użytkownik w żaden sposób nie może przekazać, czy też odsprzedać swojego konta innemu Użytkownikowi.
  5. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu bądź działania na szkodę Sklepu, konto może zostać zablokowane bądź usunięte.
  6. Rejestrując się w Sklepie, Użytkownik potwierdza, iż rozumie oraz akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
  7. Zamówienie w sklepie www.artwed.pl można złożyć bez rejestracji i zakładania konta.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian niniejszego regulaminu w dowolnym czasie.
  9. Wszystkie podane na stronie internetowej www.artwed.pl ceny są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych, mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.
  10. Wszelkie Produkty są rzeczami nieprefabrykowanymi, wytworzonymi według specyfikacji Kupującego, na jego indywidualne zamówienie oraz służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w rozumieniu art. 38 pkt 3) ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumentach (Dz. U. z 2014 r., nr 827).

[REJESTRACJA]

  1. Użytkownik oświadcza, że swoje dane podaje dobrowolnie.
  2. W celu rejestracji Użytkownik wypełnia formularz rejestracyjny, podając: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, nr tel. i hasło dostępu do Sklepu.
  3. W przypadku zmiany jakichkolwiek danych, Użytkownik zobowiązany jest do ich natychmiastowej aktualizacji. Za skutki podania nieaktualnych danych odpowiada Użytkownik.
  4. Dane osobowe umieszczone przez Użytkownika będą przetwarzane zgodnie polskim prawem, a w szczególności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
  5. Zakupu można dokonywać również bez rejestracji.
  6. Rejestrując się, Użytkownik wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Sklep, w celu rejestracji, obsługi sprzedaży, polepszenia jakości świadczonych usług, a także w celach statystycznych i marketingowych, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) Użytkownik ma możliwość wglądu do swoich danych osobowych, ich aktualizacji, bądź zaprzestania ich przetwarzania.

[ZASADY ZAKUPÓW]

  1. Po złożeniu zamówienia, Kupujący powinien w ciągu 3 dni opłacić zamówienie. Dostępną metodą opłaty za zamówienie, jest przelew bankowy, w jego tytule powinien znajdować się nr zamówienia znajdujący się w mailu potwierdzającym zakup w sklepie ArtWed.
  2. Kupujący uzupełnia pola formularza przypisane do danego produktu, załącz plik z danymi tj. treść zaproszenia, lista gości itp. a następnie wysyła zamówienie.
  3. W ciągu 24-72h w dni robocze- PO WPŁACIE NALEŻNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE-, wykonywany jest projekt graficzny składu tekstu i wysyłany do akceptacji (projekt graficzny z jedną wersją wybranego wcześniej tekstu i czcionki, każdorazowa zmiana wymagająca wykonania projektu na nowo, jest odpłatna - koszt 30 zł).
  4. Właściwych poprawek należy dokonać samodzielnie - uwagi (poprawki) należy przesłać za pomocą poczty elektronicznej. W ciągu 24 h kolejny projekt graficzny artykułu uwzględniający naniesione przez Kupującego uwagi. Klient może dokonać maksymalnie 3 poprawek.
  5. Zaakceptowany przez Kupującego i wydrukowany projekt z błędem nie podlega reklamacji. Całościowy koszt związany z ponownym drukiem ponosi Kupujący.
  6. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Kupującego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu. Nie odmieniamy również listy Gości. Kopiujemy ją bezpośrednio z przesłanego przez Państwa pliku.
  7. Termin realizacji opłaconego zamówienia wynosi 12 dni roboczych (nie obejmuje weekendów i świąt) dla zaproszeń i dodatków na ślub. Czas realizacji liczony jest od dnia otrzymania przez Sklep ostatecznej akceptacji przesłanego projektu artykułu oraz zaksięgowana wpłaty na naszym koncie, przy czym bierzemy pod uwagę termin późniejszy. W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.
  8. Minimalna wartość zamówienia jest określona dla zaproszeń ślubnych, winietek, zawieszek, pudełeczek podziękowań dla gości i wynosi minimalnie 10 sztuk z jednego rodzaju. Mniejsze ilości traktujemy jako próbki.
  9. Próbki są płatne według obowiązującego cennika i przesyłane z przykładowym tekstem oznacza to, że nie są premiowane darmowym projektem.
    Klient może wybrać konkretny wzór.
    W próbkach klient może wybrać papier i kolor wstążki( jeśli wstążka jest częścią zaproszenia)- informacje te należy umieścić w polu UWAGI przy składaniu zamówienia.
    Próbki przesyłane są bez kopert, na życzenie klienta istnieje możliwość dołożenia koperty do próbki zaproszenia.
    Próbki nadawane są zbiorczo, raz w tygodniu.
    Sklep informuje, że kolorystyka używanych materiałów produkcyjnych tzn. papier kolorowy, wstążka satynowa, diament akrylowy 3mm-4mm, może ulec zmianie - odcień koloru.
    Osoby składające zamówienie ostateczne, które wcześniej zamawiały próbki, zobowiązane są do ustalenia kolorystyki poszczególnych elementów ruchomych.
    W przypadku wątpliwości Kupujący przesyła na adres skrzynki pocztowej sklepu zdjęcie lub skan otrzymanej próbki.
  10. Koszt wysyłki próbek to 6 zł/8zł.

[WYSYŁKA]

  1. Zapłata jest zawsze sumą kwoty za zakupione produkty i koszt wysyłki.
  2. Koszt przesyłki wynosi:
    a)16 zł przesyłka dokonywana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD;
    b) 0 zł darmowa przesyłka kurierska przy zakupach powyżej kwoty 400 zł.
    c) 0 zł przy odbiorze osobistym wcześniej opłaconego zamówienia.
    d) w przypadku zakupu kilku różnych produktów z naszej oferty za przesyłkę płaci się tylko raz. Całość zamówienia wysyłamy w jednej paczce.
  3. Czas dostawy paczek wysłanych kurierem DPD 1-2 dni robocze, Pocztą Polską wynosi 2-5 dni robocze.
  4. Sklep nie wysyła przesyłek za pobraniem.
  5. Wysyłka zamówionych artykułów za pośrednictwem kuriera jest dokonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w czasie nie dłuższym niż określony czas realizacji w opisie produktu lub regulaminie Sklepu ArtWed.
  6. Wysyłka zamówionych artykułów za pośrednictwem Poczty Polskiej dokonywana jest w dni robocze w każdy czwartek.
  7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za czas doręczenia przesyłek (który jest uzależniony od działalności przewoźników: Poczty Polskiej oraz firm kurierskich).
  8. Sklep wysyła za granicę RP, koszt wysyłki jest ustalany indywidualnie i uzależniony jest od cennika Poczty Polskiej/ firmy kurierskiej DPD.

[ZWROT TOWARU I ANULOWANIE TRANSAKCJI]

Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumentach (Dz. U. z 2014 r., nr 827 Kupującemu będącemu konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdyż przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

[PROCEDURA REKLAMACYJNA]

W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady zakupionego towaru, Klient zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ma prawo do żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Sklep odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem pięciu dni od chwili odbioru przez klienta paczki. W przypadku stwierdzenia wady towaru zakupionego w Sklepie, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego Sklepowi na adres e-mail biuro@artwed.pl W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać datę zakupu oraz określić swoje żądanie Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Nie ustosunkowanie się do żądania Klienta w powyższym terminie oznacza uznanie jego żądania za uzasadnione. W razie uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, koszty dostawy nowego lub naprawionego towaru ponosi sklep.

Nie podlegają reklamacji wady, które:
a) dotyczą treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Kupującego Projektem (np. treść zaproszenia, kolor lub wielość czcionki, krój tekstu, rodzaj papieru, kolor tasiemki lub cyrkonii);
b) dotyczą one cech Produktu, które są zgodne z jego opisem, z którym Kupujący miał możliwość zapoznać się przed złożeniem zamówienia (np. gramatura papieru, rozmiar zaproszenia)
c) produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego Projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub nazwiskach gości lub treści zaproszenia.
d) jej podstawą są różnice w wyglądzie Produktów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego lub monitora (np. kolor, odcień nadruku, papierów ozdobnych, proporcje)
e) podstawą są subiektywne odczucia Kupującego, Produkt nie pasuje do koncepcji estetycznej Kupującego.
f) wady są wynikiem wszelkich przyczyn leżących po stronie Kupującego lub innego użytkownika;
g) wady polegają na uszkodzeniach mechanicznych, termicznych, chemicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przedarcie, zabrudzenie, rozlanie cieczy).

[WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ DPD]

Dostawa wszystkich zamówień na terenie Polski odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
W mailu potwierdzającym wysłanie paczki, znajduje się nr nadania, który pozwala na śledzenie jej losów oraz umożliwia zarządzanie terminem dostawy. Jeśli dane nie zostaną przekazane, lub zostaną przekazane a kurier nie będzie mógł z jakichś powodów skontaktować się z Klientem, paczka może trafić do pobliskiego Parcel Shop-u (punktu odbioru) lub wrócić do nadawcy. Adres Parcel Shop-u podawany jest na awizie, wysyłany jest bezpośrednio na maila. Paczkę można odebrać z wyznaczonego punktu na podstawie dowodu osobistego.
Obowiązkiem Klienta jest zapoznać się z przekazywanymi przez Sklep ArtWed informacjami dotyczącymi dostawy i odebrać paczkę z wyznaczonego punktu w czasie nie dłuższym niż 10 dni, po tym czasie paczka zwracana jest do nadawcy. W przypadku, gdy odbiór z Parcel Shop-u nie jest z jakichś powodów możliwy, Klient może zgłosić się do Centrali DPD pod nr tel. 48 22 577 55 55 lub 801 400 373, podać nr nadania i ustalając konkretną datę, zlecić ponowną dostawę. Kontaktowanie się z firmą kurierską DPD w celu ustalenia szczegółów dostawy leży po stronie Klienta.
W przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy Klient obciążony zostaje kosztem zwrotu oraz ponownej wysyłki. Ponowna wysyłka na koszt nadawcy, czyli Sklepu ArtWed, możliwa jest jedynie w przypadku błędu przy nadawaniu paczki, błędny, niekompletny adres podany przez Klienta, brak awiza lub/i nie odczytanie wysyłanych informacji dotyczących dostawy, nie jest podstawą do reklamacji.

Sklep ArtWed nie ponosi odpowiedzialności za pracę firmy kurierskiej.

[REKLAMACJA USZKODZONEJ PRZESYŁKI WYSŁANEJ ZA POŚREDNICTWEM DPD]

Obowiązkiem Klienta jest dobre sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, gdy są widoczne uszkodzenia opakowania, należy spisać z kurierem protokół szkody. Jeśli z jakichś powodów przy odebraniu paczki nie było to możliwe, należy ten fakt niezwłocznie zgłosić do DPD i umówić się z kurierem na konkretną datę w celu jego spisania.

[PRAWA AUTORSKIE]

Autorskie prawa majątkowe i osobiste do elementów graficznych Sklepu, w tym do logo ArtWed i innych elementów layoutu strony przysługują Sklepowi. Zabronione jest wykorzystywanie elementów graficznych należących do Sklepu za wyjątkiem sytuacji szczególnych, kiedy Sklep wyrazi pisemną zgodę na ich wykorzystanie. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie chronione są prawami autorskimi.

[POSTANOWIENIA KOŃCOWE]

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa (w szczególności prawa podatkowego), zmiany stosunków z dostawcami lub producentami, zmian technologicznych. Każdorazowa zmiana Regulaminu publikowana będzie z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem i będzie wiążąca jedynie dla zamówień złożonych po dniu wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.

W razie wątpliwości co do treści Regulaminu, Kupujący może zwrócić się do Sprzedawcy z prośbą o wyjaśnienie znaczenia poszczególnych jego postanowień Regulaminu/umowy. Sprzedawca wyjaśni mu znaczenie tych postanowień.

Prawem właściwym dla stosunków prawnych wynikłych z niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.